anonym

Jag har kommit fram till en sak, bloggen är egentligen den enda plats online som jag inte har koll på. överallt där jag är medlem är jag medveten om vilka som håller koll på mig, vilka som tittar dit då och då och vilka jag känner av dessa. De jag inte känner kan jag med lätthet kolla upp för att det ska kännas okey. här lämnar jag ut en massa personliga tankar och liknande utan att egentligen ha en aning om vilka som läser det jag skriver. och detta är ändå min personligaste ol-grej. lite som en dagbok, fast öppen. förvisso är det inte lika många som råkar trilla in här som på andra ställen jag håller till på. men still, de som gör det har jag inte en aning om vilka det är. det enda jag kan se är statistiken över hur många besökare och unika besökare jag har. inget mer. the end. på ett vis är det lite läskigt, eftersom att någon jag inte alls känner kanske håller stenkoll på mig. men å andra sidan gör denna anonymitet att jag kan försöka vara mindre kontroll-freak och kolla upp alla. so i guess att något gott kommer med det.

au revoir darlings

Kommentarer
Postat av: betty

jag spanar. så nu har du koll på mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback