känslor och egentligen-inte-så-svårt att sova

ännu en gång har alla fantastiska karaktärer på Seattle Grace fått mig att gråta som ett litet barn. idag såg jag inget mindre än 3 alldeles fullspäckade avsnitt med blod svett och tårar. egentligen inte så mycket svett, bara en aning blod då och då men fruktansvärt mycket tårar. jag bara längtar efter nästa och nästa, även om jag vill spara några. snart slut på säsongen och hittills har ingen ny kommit, så jag får hold on tight med de sista o-sedda. anyway, klockan börjar bli sådär alldeles lagom tid för att somna utan vidare problem. först bara rutin-snabbkoll på alla mina ställen jag har en vana att kika på. lite för att det bara känns bra att göra det med jämna mellanrum, och lite för att tårarna ska torka. att somna med så mycket känslor i kroppen kan nog bara leda till en massa drömmar och dålig sömn. så, en snabbkoll på alla nya bilder (vilket inte var många), kanske svara på någons inlägg, och sen en kik på mina sparade favoritbloggare. haha. min snabbkoll for tonight. and its done. så nu ska jag avsluta här, och gå och lägga mig och sova ensam, första natten på ett par i rad nu. enda anledningen till att det är skönt är att det inte blir lika varmt och trångt. fast sanningen är att jag gillar att ha någon att vakna med. egentligen inte att ha någon vem-som-helst att vakna med. nej, jag gillar att ha en person att somna bredvid, somna mitt allra snabbaste så att jag vaknar så fort som möjligt. för om jag vaknar först får jag glädjen att ligga och vänta på att någon som inte är vem-som-helst ska vakna och bli glad över att se mig.

over n' out lovelings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback