tips

några låtar man bör höra är följande;

Granada - Where Stars Are Made
Bara för att anledningen till mitt bloggnamn är en mindre obsession till denna låt.

Coldplay - Yellow
Bara för att om man inte hört denna har man missat en av tidernas vackraste melodier.

Goo Goo Dolls - Iris
Bara för att den tillhör min uppväxt och texter berättar hur man ska leva.

Bright Eyes - First Day Of My Life
Bara för att videon till den här, och alla klyshiga lovelines i den, gör mig varm i hjärtat och ingen borde missa den.

Daniel Cirera - Sorry Sorry Sorry
Bara för att killen är så förbannat arg och sårad, den är fin okey.

SnowPatrol - You Could Be Happy
Bara för att jag tror på den här, melodin ger mig en bra magkänsla och rösten ger mig goose bumps.

Och när man får såna fenomenala tips, för det är inte alla som får några favoritlåtar hur som helst utav mig nono, ta då del utav dem. lyssna. det är bra för hjärta och själ.

nite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback