mysong

tnx to bobby har jag finally en egen hemsida. alldeles egen. ingen såndär där man först blir medlem och sen maniskt försöker skapa något unikt, men när man senare kollar runt finns det tusendals som är liknande som ens egen. nej, denna kan jag utforma precis hur jag känner för och vill. just nu händer ingenting alls precis där, jag måste först tänka ut hur jag vill ha det, och sen klura ut hur jag får det som så. men tills dess att jag är färdig går det bra att längta och ha förväntningar (inte förstora, jag gillar inte pressen). och håll ögonen öppna, för det kommer nog kanske att bli så, att jag gör lite reklam här när den är färdig.

luv.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja åh! Vad roligt! Påminn mig när den är klar. :)

2007-09-06 @ 13:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback