aco

image79

jag har en kärlek till må-braprylar. inpackningar som stärker håret och gör det shiny. treat till fötterna för att få mjuka avslappnade fötter. nagelfilar. nagellack. you name it. men mest av allt gillar jag nog krämer. alla möjliga tänkbara krämer. rengöring. ansiktsvatten. ansiktskrämer. hudlotion. till och med en speciell kräm till ögonen. jag bara gillar det. man känner sig lite speciell när det tar massa extratid innan det är dags att sova. för först måste naglar klippas och filas, smink bort. på med ansiktsvatten. på med krämer som gör det mjukt och fuktigt. det kan ta en evighet, ifall jag vill. hur som helst är aco det jag gillar allra bäst. det känns sunt att köpa apoteketprylar. lite som en bättre människa. nu har jag till och med pluskort på apoteket. se på fan. det enda tråkiga med min lilla kärlek är att jag inte kan ha några lukta-gott grejer. jag förstår inte skillnaden, parfym kan jag ha, men inga krämer med parfym i. ganska synd, men vad kan jag göra. hur som helst bjuder apoteket på ett bra utbud av olika oparfymerade lotions. riktigt schysst. och pluskortet kommer väl till pass. så imorgon, när jag vandrar iväg till apoteket för att köpa lite medicin emot halsen, kanske det halkar med en kräm eller två.

kärlek,
lala


Kommentarer
Postat av: johanna

hejsan. vill du också ha gratis biobiljetter och
present kort hos de bästa butikerna ?
klicka på länken nedan och bli medlem.
jag garanterar att detta inte kommer kosta
dig någonting. isåfall står jag för det :) kram.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback