betty, bönan från bronx

åh, det känns att betty är hemma. redan börjar det pratas om inbjudningar, like back in the days. kotten, vila i frid. det säger jag bara. så härligt. åh, det ska bli en mysig onsdag i bronx ihop med lady. det blir det där lagom-mycket-skvallret och lite catchup. dessutom en snabbjulshopping och förhoppningsvis en mysig fika på java. även om jag börjat gilla baravara starkt. men java är ändå java. och betty är ändå betty. jag har två saker kvar att köpa. som jag vet. sen är det bara egoboost som gäller. det är meningen att på den futtiga tid som vi hinner göra stan, ska jag hitta dessa grejer samt en klänning att passa i på nyår. jag får dra i mig några supermannapiller innan vi drar igång. det ska nog gå väl.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: betty

eller nya whanynes coffy house? jag var där idag, det är totaly perfect! med te/kaffe i tre olika storlekar, världens godaste smörgåsar och kakor i mägnder. ...sen äre lagomt trendigt och mysigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback