coldplay

nu är jag hemma igen. direkt efter lite frukost och en snabb fixup slog jag mig ner vid datorn för att se efter lite grejer. bland annat skulle jag kolla med banken, till min fasa har jag nästan inga pengar alls kvar. usch! de försvann på mindre än en vecka. då blir det att leva fattigt denna månad. som tur är har jag införskaffat det jag skulle. och mer får jag inte köpa, för snart är det nämligen 21års dag, och regler är regler. inte köpa något innan dess. hur som helst. jag sitter alltså här. har kollat banken, bdb och favoritbloggarna. och för tillfället börjar jag bli mer och mer nervös. strax ringer det nämligen, då ska jag på fika och förhoppningsvis göra en schysst deal, men vi får se. huah. jag ser i allafall någorlunda respektabel ut nu. hoppas jag. så altlså, fika, deal, sen hem. pju.

jag försöker jusst nu alltså lugna ner mina nerver som alltid går i topp så fort det är något. men med lite medicin ska det gå som smort. medicinen idag heter coldplay. och jag fick en ny skiva med dom i julklapp. nu har jag två i allafall. det är ju lite skamligt att inte ha alla när det är ett favoritband. men å andra sidan, vad säger att man måste vara fanatisk bara för att man gillar dem? jag sitter nu och försöker njuta så gott jag kan av den underbara rösten blandat med härlig musik och fantastiska texter. det går ganska bra. och ute regnar det, heja sverige, härlig vinter.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback