kvällsunderhållning

kvällen bjuder på ost och kex, vin, mina snygga damer och massa skvaller. åh, jag längtar faktiskt, eller kanske ser fram emot är rätta orden. jag har hängt fram kvällens killerclothing och nu väntar jag på att håret ska torka. ska försöka fixa en lagom makeup och prova på min nya volume maker också. som att jag skulle behöva det egentligen? men vafan. när håret blir längre kommer det behövas. då är det inte lika stort. så jag samlar inför kommande tider. för nu ska det bli långt igen. vänta ni bara..

om jag ska hinna med mitt tidsschema med nagellacksmåleri och makeuplager är det kanske dags att ta tummen ur och börja fixa nu. dessutom har lillan kära jonna på besök som upptar halva badrummet. vi får helt klart trängas. det blir en härlig kamp, wi (:

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback