pix

lite bilder för en snabbgenomgång på de dagar som gått.

image82

vi kan börja med denna, det är hos mormor på julaftonskvällen. har aldrig
varit med om så många klappar. det tog tusentals år att öppna och det var
jättemysigt! helt klart en kväll att minnas. med glögg, sällskap,
överraskningar. ja, det gamla vanliga.


image83

här har vi bobby i egen hög person.
julaftonsfinklädd och bara så läckert awesome.

image84

det blev lite hopp i tiden, detta är två dagar
innan jul då familjen T enligt tradition fyllde
hela sitt hus med en massa lampor. jag hjälpte
till så bra jag kunde och lyckades konstruera ett
konstverk runt trappräcket. jojo.

image85

sista bilden för denna gång är på mig och bobby i full färd med att grimarsera.
det är ungefär såhär vi brukar se ut. våra sanna jag, skulle man kunna säga?

kärlek,
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback