satisfaction

nu har jag fixat och donat lite till. jag har fikat med mamma (även om min hals bestämde att jag nog inte var så fikasugen så jag drack mest istället). sen har jag dessutom beställt de sista julklapparna. wei. resten ska köpas på marknivå på lördag i sthlm. så får det bli. jag har även lagt alla paket i den bag som är rätt. en till morgonen hos pappa. en till kvällen hos mormor och en till robert. där i placeras alla paket och jag har delat upp så att rätt hamnar i rätt påse. jag är så fixig, jo det är jag. och att ha allt detta gjort gör att jag finner ett inre lugn. jag är tillfredställd för dagen. och ändå är klockan bara tio över fem.

så vad gör jag av tiden som finns kvar?

jag vet det perfekta. eftersom jag känner mig krasslig, och helst av allt inte vill gå ut något alls, tänker jag spendera tiden inomhus. jag har redan fixat och donat med det jag behöver. så nu kanske jag kan göra sånt jag egentligen inte behöver, men som är kul. jag kan tänka mig att göra mig iordning till mitt essä bara för att ta lite bilder. annat att göra är att sortera i blandlådan för att se om det faktiskt går att slänga något där. det är jag säker på. en annan sak är att cykla en stund. tyvärr drar jag mig nog för det idag. för krasslighet och träning går inte hand i hand. jag bryter mitt mönster jag så väl strukturerat upp. jag får lov. jag är sjuk. men lådan kan komma att bli ett intressant projekt. i better get started. och lite mer av det där helande honungsvattnet ska jag också häva i mig.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback