sidan kan inte visas

nu, efter sesådär en vecka tycker jag det var lagom dags att uppdatera lite. efter en händelserik vecka med mycket kärlek har jag äntligen landat igen. nu är det dags att flyta in i det vanliga, eller, snart i allafall, vi har ju nyårsfirandet kvar att klara av. under dagarna som gått har julafton ägt rum. det har delat hundratals klappar och jag är fruktansvärt nöjd över allt fint, bra, passande, nyttigt och roligt jag fått från alla mina nära och kära. dessutom extra lycklig då jag prickade rätt med mina klappar. känslorna satt där de skulle och jag tror inte att jag fick ett enda fakesmile från någon med halvnöjd present. faktiskt inte. skönt, då är jag nöjd. i år blev julafton annorlunda emot hur det brukar. givetvis vaknade vi hos far, delade julklappar, åt frukost. drog till farmor, käkade, såg kalle och kan du vissla johanna. drog vidaretill mormor, fikade, öppnade hundratals klappar. de allra flesta med rim, mina rim var så dåliga att alla visste vad det var. läxa till nästa år: inga rim på paketen. sen var det klart. med den vanliga julen. två nya saker inträffade. morgonen spenderades inte bara med far och syster. där var även min käraste bobby. efter en kväll hos familjen berggren dagen innan blev det sent, så han bestämde sig för att stanna hos mig för att äta frukost ihop. sen senare på kvällen for jag till nora. de slingriga små vägarna ledde mig enda fram, utan att köra av vägen en enda gång. väl framme var det dags för ännu mer julklappsöppning. och boy, jag blev så glad. riktigt fina prylar. och bilder kommer säkert förr eller senare.

förresten, anledningen till titeln på detta inlägg var att jag var småsur i natt när jag fribrilt försökte logga in och skriva, då jag kände en plikt att göra det eftersom det var så längesedan sist. tyvärr fick det inte bli några nattfilosofier, då allt jag möttes av var sidan kan inte visas. gång på gång på gång försökte jag logga in. men nej. istället ägnade jag natten åt lite bildredigering och har nu uppdaterat min bilddagbok. den hittar du
HÄR. det var också behövligt. längesen sist. jag är ganska dålig på update överhuvudtaget nu har jag känt, men jag skyller på upptaget liv. det låter lite sex and the city över det hela. att jag är för upptagen för att hinna socialicera över datorn. så är det nog. nu är det time för en sen frukost, för klockan är ju faktiskt strax halv tre. sen ska jag och bobby bege oss ut på noras gator och besöka en söt butik nere vid torget.

kärlek, och jag återkommer snart igen,
lala

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Nu finns det ett nytt tips ute igen... pimpa din blogg lite! Snoka rundor hos mig, och se om du hittar nåt skoj..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback