torsdag fredag går snabbt

nu är snart onsdagen över. på listan över saker att göra har jag hunnit med att måla en pusspinne som jag ska ge bort. jag har hunnit se ett par avsnitt till på smallville. jag har varit till apoteket och gick därifrån med en grön burk med ett par piller i. jag har fått post, och varit och hämtat ut det också. jag har slagit in några nya julklappar (undra vad jag är uppe i nu. femton kanske?) dessutom har jag hunnit att blir lite fresh. för faktum är att man känner sig piggare om man duschar och klär på sig vanliga kläder. så både gårdagen och idag har jag varit noga med det. så har min dag sett ut, i stora drag idag.

just nu kollar jag navy cis och väntar hungrigt på att lillasyster och niclas ska komma hem så jag får lite mat i magen. för vare sig man tror att det går att klara sig en hel dag på bara en risifrutti, två smörgåsar och en klase vindruvor eller ej. så blir man hungrig förr eller senare. jag är hungrig. det var längesen jag käkade. och nu börjar jag bli sådär att jag vill gå ut i köket och kika vad som finns i skafferiet. men icke. kanske äter jag några fler vindruvor. det är ju i allafall frukt. även om det är sött. nej, riktig mat vill jag ha, och det snarast möjligt.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende

läs gärna min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback