update

dags igen. nu har jag varit dålig på att uppdatera på ett par dagar. jag har under helgen varit i underbara värmland. mitt iskogen. bakat julgodis, firat 20åringar umgåts och haft det förträffligt härligt. jag gillar släkt, det är bara så. där spenderade jag större delen av helgen.


förresten har jag kommit på två saker. eller, det är inte fullständigt klart, men på god väg. det ena är min hemsida. jag har börjar fundera över en design jag skulle gilla och skulle vilja ha nu först. så kvar att göra är fundera klart, sen börja fila på sidan, så det händer något där snart. säger till när det börjar bli grant så får ni titta in där. det andra jag börjar bli klar-funderat med är hittills lite hemligt, men det kommer också. men skönt att det börjar bli klart. och jag kommer se ut som en sailor.


kvällen kväll spenderas ihop med lillan och tvn. no other choice när det är ugly betty på tv. två avsnitt dessutom. pretty nice. dessutom gillar jag sällskapet. den där lillan är bra. she sure is.

mer nytt? nja, på julklappsfronten händer inget. imorgon slår jag in sista klappen för hoppningsvis, en liten justering först bara. sen är jag game. sista jag måste köpa innan alla stordagar börjar är en killerdress till nyår. utan vidare lycka hittills är jag bitter, men imorgon ska jag göra bronx ännu en gång i hopp om lite tur.

nu är reklamen slut. betty all night long.
kärlek,
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback