att välja vardagssysslor


zelda foh sho

egentligen borde jag vara i full färd med de där skriverierna, men allt jag just nu längtar efter är att få sätta mig i bilen och åka ett par mil för att landa framför tvn och spela zelda. idag har jag hunnit uträtta en riktigt bra sak, jag har införskaffat 3 nya objektivlock, då jag vid olika tillfällen slarvat bort de två jag hade. nu köpte jag tre, två till objektiven som är utan, och ett extra just in case att jag tappar bort ett igen, vilket inte är helt otroligt. faktiskt. anyway, efter kvällen, då jag förhoppningsvis tagit mig i kragen och skrivit klart det jag ska, åkt till robert, spelat tvspel till sent och slutligen somnat börjar den härliga torsdagen. denna dag ska spenderas i sveriges svar på storstad, stockholm, ihop med robert och lillebror tommie. uppstigning tidigare än tuppen för att hinna med en buss från örebro vid 8, sigh. men ska bli ruskigt skönt att vandra gatorna fram på jakt efter lite nya fresha saker. så är det. så är det. bäst att hitta lite schysst bussmusik till gamle i-river bara innan färden. så jag slipper lyssna på ännu en gammal him-låt jag inte tagit bort, eller såna tråkiga låtar jag bara inte alls har lust med längre. men innan allt det, innan zelda, innan robert, innan mp3n och innan stockholm ska jag skriva, skriva som aldrig förr. eller kanske som förr, men som aldrig nuförtiden? skriva om saker som kan låta krångligt, och som inte längre hör till min vardag, skriva författaraktigt istället för småflumma ihop några blogginlägg i veckan. det ska jag göra.

over n out honeys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback