master på P

jag har kommit på två saker jag då och då kan vara riktigt bra på. det ena är master på att packa saker, då blev jag utnämnd till packmaster av lillasyster som blev impad. efter det har jag alltid fått packa matkassarna från affären, hurvida det nu är en positiv grej för mig eller ej låter jag vara osagt. hur som helst. nummer två är att jag är master på presenter. när det gäller att köpa presenter till mina närmaste har jag under senaste tiden varit ruskigt bra på att pricka in såna saker som dom vill ha. jag tänker dessutom behålla den titeln genom att ge lillasyster några riktigt bra 18års-presenter. vad exakt det är får bli en annan gång, då hon inte har blivit varken 18 eller gratulerad av mig ännu.

ibland är det skönt att bara skriva ner saker om sig själv som man gillar, som man är bra på och saker som man helt enkelt brinner för. det är bra att ta till vid tillfällen när man är låg, inte har inspiration eller bara behöver peppas lite extra. det är dagens tips och för mig själv dagens pepp.

over n out lovelings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback