kvällsunderhållning

faktiskt så flinade jag lite smått när jag efter ett tag fattade vad det hela gick ut på. man ska alltså bara följa instruktionerna och se hur bra man är på att styra sin kropp från topp till tå.

skriv ditt namn med lillfingret: evelina

skriv ditt namn med armbågen: e3cfvedklin ba

skriv ditt namn med pannan: e4tfg3e4oinhqw

skriv ditt namn med foten: dveliknas

skriv ditt namn med näsan: eeiha


såhär bra gjorde jag ifrån mig. man kan helt klart se att jag gjode halvlyckade försök helatiden.
många bokstäver är rätt helt klart. wiwiwi.

detta var min kvällsunderhållnings efter en lång dag bestående av jobb, störstädning av rum (från topp till tå, till och med dammade av den gamla kristallkronan tills den gnistrade), brevskrivning (för jag har fått två nya brevkompisar, två tjejer som precis slutat min trea och som vill hålla kontakten), duschning och nu kan jag snart även kryssa i rutan framför "uppdatera bloggen". det var så dags. mycket har hänt. men just nu ska jag se på film och har inte orken. senare kommer ett tipsinlägg. läs det.

au revoir darlings


Kommentarer
Postat av: betti

hahahaha den ska jag elakt sno!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback