tjej-tjej

nu, sommaren tvåtusensju till ära, har jag införskaffat min första klänning på säkert ett årtionde. den är tjejig men ändå evelinig, lagom är bäst. och jag måste ju börja någonstans. insåg för ett par dagarsen att damerna, tanterna och kvinnorna på jobbet har börjat påverka mig, nuförtiden har jag nämligen rosa sött tånagelack i två olika nyanser. damn. tånagelack är inte vuxenpoäng, det är mer dagisfrökenpoäng, kanske tantpoäng. haha, men det känns så tråkigt att ha fulast fötter när man sitter ute och dricker kaffe och tjattrar. faktiskt så lägger man märke till allas små skavanker medan man sitter där och skvallras. och yngst som jag är vill jag ju hålla mig på topp. jag kommer nog aldrig att ha plingriga örhängen i färger som matchar tröjan, men en klänning som man kan ha byxor under, och som då kanske kan misstas för en lång topp (?), kan jag allt kosta på mig. det bjuder jag på. tjej-tjej är faktiskt ett favorituttryck, så kanske dags att börja använda det oftare.



over n out luv.

Kommentarer
Postat av: robi

den är fin, och du är alltid tjejtjej.
..och jag är.. KILL KILL!!

2007-06-25 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback