dagens TODO

jag har en tendens att dagligen skriva en todo-list. lite för att inte glömma vad som bör göras, och lite för att jag gillar att hålla lite ordning (plus att varje gång man får stryka något från listan känns det bra, en lite kick sådär).

så alltså, lista för dagen lyder:
- Frukost
- Bli lite snygg för dagen
- Skriva klart ansökan
- Posta ansökan
- Baka
- Lunch
- Jobb
- Robi
- Fråga Malin om tiderna
- Hitta Cecilias nycklar
- Köpa frimärke
- Köpa nonstop
- Tanka

av detta har jag hillills hunnit frukost, bli lite lagom snygg för dagen, skriva klart och posta ansökan, och därför också köpt frimärke, bakat, hittat cecilias nycklar, köpt nonstop.

inte så mycket kvar och klockan är bara halv ett. jag ska precis till att äta lunch nu innan jag ska iväg till jobbet i några timmar. på jobbet pratar jag med malin. sen åker jag hem och blir lite snygg på nytt och sen tankar jag innan mitt norabesök. wuuh. idag är en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback