forta tjejen

idag (och alla andra dagar innan denna) är jag inte fortaste tjejen på att göra det jag ska. har skjutit upp två viktigheter för att istället fara till örebro med sanna och spendera lika mycket pengar jag alltid råkar göra när hon är med. jäkla manipulativa kvinna, but i luv her.

hur som helst. massa pengar fattigare och några inredningssaker och hårprodukter senare sitter jag här och försöker skriva klart min jobbansökan till kollo. jag kan ju ge en ledtråd hur bra det går precis just nu; jag blir mer förvånad om jag får jobbet än om kungen dansar naken utanför fönstret imogon bitti (fast om han faktiskt skulle göra det skulle inte förvåningen ligga i att kungen var naken, utan i tanken på att jag nog är synsk). det går inge vidare alltså. nu har jag precis avslutat en poetisk lite snutt, och hoppas innerligt på att inspirationen ska komma tillbaka.

tills vidare kan jag njuta av mitt nya krimskrams som hamnade bland annat på mitt bordvid soffan där jag sitter och cosar nu. inköpslistan idag blev denna IKEA: ljusfat, fikus (växten alltså), en alltiallohängare (jag tänker använda den som lite klädhängare), en sån långduk eller vad det heter, fyra tygunderlägg till köksbordet och limegröna påskservetter. H&M: shine-spray (mest för att jag blev så ultratjejig förra helgen och nog lever kvar i lite dimma sedan då) och ett lipgloss UTAN pluteffekt.. tror att det var allt. eller nej, lite krubb på ikea också. en räkmacka som var god, men inte 39kronorsgod. men vad gör man inte för att äta ihop med sanna.

thomas skrev precis diarre till mig på msn. fast det var på ett väldigt kärleksfullt vis. så det går att förlåta for now. och nu åter till det där med att skriva ansökan, för just detta, med bloggen, är bara ännu ett av mina knep emot mig själv som gör att jag imorgon kommer stressa tusenpeppers för att hinna. men som vanligt, kommer sistasekunden bli det bästa jag presterat ever. och den kommer hinna med postbilen som kommer klockan 3.

over n out.

Kommentarer
Postat av: rubi

you'll make it out alive (:
<3<3<3<3<3<3

2007-03-08 @ 08:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback