freetime

När min telefon inte ringer före halv tio varje morgon, och jag inte har något annat jobb inplanerat redan, då vet jag att det blir en ledig dag. jobbigt på det viset att det blir inga cash indraga just denna dag. men bra på det viset att just idag, eftersom att idag är en sådan dag hon inte har ringt, har jag något annat helt fabulous att lägga min tid på. alla de avsnitt som jag hittills inte sett ur greys. omfg. igår blev jag ägare till alla hittills släppta avsnitt. och idag ska några genomnjutas. fast ändå inte sådär att jag streck-kollar alla direkt. första anledningen till det är att mina nerver skulle nog inte klara av det. jag gråter niagarafall till varje avsnitt, så jag skulle helt enkelt inte palla för mycket dramadramadrama. och för det andra vill jag ändå spara ett par stycken. för detta mina vänner är speciellt, och ses på vid speciella tillfällen. nåja, nu har jag låtit manisk alldeles förlänge. time to go, göra frukost och mysa ner mig i soffan framför favoriterna på Seattle Grace Hospital.


image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback