inspiration

idag blev jag rörd av ett språk med passion. dags att beställa hem kassett-läroböcker. att träna ger färdighet har jag hört. och alla dessa dagar jag inte kommer för mig att göra annat än slösabort, kan nu gå åt till efterlängtat lärande. för jag gillar att lära mig. jag är bra på att lära mig, snabb på att lära mig, och saknar att lära mig saker varje dag. så mitt första steg blir att ta tag i det själv. inte gå på lektioner, sköta det själv. via gammaldags kassettböcker. kanske tar jag klivet närmare nutid och köper en mp3-bok istället. det finns tydligen these days. men språk, det ska jag minnsan lära mig. inte lika snoffsigt som det jag försökte lära mig sist, utan ett fint och temperamentfyllt sådant.

over n out darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback