kvinnor som älskar för mycket

jag har börjat läsa en bok som känns så fruktansvärt lovande. Namnet är "kvinnor som älskar för mycket" och författaren heter robin norwood. hur som helst. jag har hittills läst ungefär 40 sidor och nästan börjat gråta 3 gånger. boken är pedagogisk för alla kvinnor i världen som älskar för mycket. och jag har kommit fram till att jag är en av dom. det finns förklaringar till varför dessa kvinnor väljer män som aldrig älskar tillbaka. som itne bryr sig så som man vill. i slutet av boken kommer det handla om hur man hjälper sig själv ur sitsen "att älska för mycket" jag längtar, för just den kunskapen behöver jag mycket nu..


Kommentarer
Postat av: betty

den skulle jag också må bra av att läsa... verkligen massor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback