ett självklart dilemma

just nu står jag inför ett, för mig, ganska självklart dilemma. men ändå är det svårt att välja när man tänker på omständigheterna som kan komma därefter. säkerhet går väl alltid först, men onödigheter anser jag som just onödigheter. det är en massa jobb jag gör utan att behöva göra det, och jag får inte ut något alls av det. vissa saker kan man göra för att få ut kanske träning och sånt utav det, men detta ger mig verkligen ingenting alls. i have to quit. detta är mitt dilemma, och enda anledningen till att jag hittills har tvekat är inte mig, utan andra runt om som försöker påverka. måhänga att de påverkar så mycket att jag än inte lagt av, men snart. för jag vill inte. det ger inget. idag är sista gången skulle jag tro. hoppas jag. orkar jag? jag har redan så jag klarar mig. och deras tomma hot börjar bli tröttsamma. två-tre brev i veckan lönar sig ingenting för deras del. och otrevligt bemötande är inget de vinner på i längden. nog med allt detta kryptiska för idag. men att skriva av sig är mitt sätt. okej.

ciao darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback