weekend vacation

onsdagen det 6e juni blir starten på ett par bra dagar. tack sverige för en passande röd dag. förvisso måste jag ta ledigt tors och fre. men still, slapp i allafall att ta ledigt en av dagarna. anyway, det är dagen då vi beger oss ut på färd. jag gillar färder, helst ska det vara soligt, inte solen i ögonen, men så att man märker att vädret är bra. och sålänge man har ac i bilen ska det inte vara några problem. jag gillar nya platser och jag tycker om robi. så det kommer bli en bra combo. solglasögon ska med, likväl som solstolar och flip-flipar. jag är helt inställd på fint väder, och kommer nog sura lite om det är molnigt och jag bara bävar för att det skulle regna. men just in case att det skulle ske har jag en reservplan. eller två faktiskt. det ena var ett lysande förslag av mimmi vilket innebär en massa pengaslös och shopping för mig. men jag gillare, en endaste dag. det får man. det andra alternativet är i äkta svenssonsemester-anda, sällskapsspel. uno är givet och sen får vi gå på känsla. hur som helst är jag säker på att det kommer bli en förbannat mysig semester. vila ut sig lite, borsta bort lite skoldamm, och kanske bli av med den ständiga huvudvärken. dessutom att spendena 5 dygn med min bästa är att se fram emot. uppdatering kommer senare. om vädret var kasst kommer det börja i stil med "skit också, at least we got uno."

ska försöka ta lite bilder också. och jag hoppas, hoppas att jag hinner få nya objektivet innan vi åker på onsdag. håller tummarna to the bones. för jag är förväntansfull efter den runda standen och trädet vid stupet.

ciao dolls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback