att göra en ledig fredag

idag finns det tre saker som skulle kunna få gå rätt för att jag ska känna mig nöjd. för det första skulle jag få ett mail från fotostället där det står att hey, klart att du får kompensation när vi klantat oss. det fick jag emellertid inte, det stod nekas. förbannat. men jag är inte den som är den, så två av tre duger för mig. nu gäller det bara att de två slår in. det ena är att det ska ha kommit post till mig idag. och det andra att det går bra i tävlingen. (haha, like it would ever?) men hum. kanske en av tre inte är så illa heller? egentligen är det ingen av dessa tre som styr humöret på min dag. men det skulle kanske hjälpa lite på traven om de båda gick i lås. nu är det dags att ta tag i även denna dag och skaffa fram lite kläder för att sen gå en långpromenad. tar även trippen förbi mor för att fortsätta vara den prikttrogne dottern (egentligen vill jag ju bara hemskt gärna gå dit i hopp om att posten faktiskt är till mig). hur som helst. later on, och take care.

c u lovelings.
luv lalu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback