att ta tag i dagens todo när undanflykterna börjar ta slut

när jag kom fram till brevlådan idag var jag verkligen inte beredd på en så positiv överraskning. Både paketet och mina bilder hade anlänt. alldeles underbart. så nu under ungefär två timmars tid har jag slagit in paket, klistrat in bilder i album, satt in bilder i ramar och grejat och donat. så skönt, jag som varit så förbannad. trodde verkligen inte att det skulle dyka upp idag. så riktigt glad blev jag. då gjorde det nästan inget att jag inte kom med i tävlingen. förbannade tävling. 20 likadana bilder på löv kom med, otippat. precis det jag hade sagt innan, alla kommer ha bilder på löv. haha, jag genomskådar juryn till tävlingen, jo, det gör jag. hur som helst. nu är jag jätteglad och har hunnit med att göra i allafall några av de saker jag satt upp på dagens todolist. återstår gör dock städningen av mitt rum. min inte alls bästa syssla, men vad gör man inte? jag måste få lite ordning och reda här innan bobby kommer ikväll. han säger alltid att jag har så dammigt, och jag kan inte annat än hålla med honom. men städa är så trååkigt. i allafall grundstädningen. själva plocka ordning och göra fint gillar jag, men dammsuga och torka hyllor och golv kan jag gärna slippa. men eftersom att det regnar ute nu och jag snart inte kan komma på fler bra utsäkter för att skjuta upp städningen kanske jag ska ta mig i kragen och bara göra det. för faktum är att det brukar ju inte ta med än en halvtimme eller så. kanske en timme idag då det är en massa extrarensning på schemat. jo. jag ska. nu ska jag. så later on.

ciao dolls
luv lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback