chokladprovning och stickcafé

efter jobbet hann jag precis hem, göra en liten snabb freshup och sen vända för att bege mig mot stan igen. i sällskap med mamma och lillasyster åkte vi till linda och hennes butik för att gå på stickcafé och chokladprovning. jättemysigt, och mycket folk. jag är nog ingen finsmakare när det gäller choklad. skillnaden var för mig inte jättestor. men lite gick allt att urskilja. men en chokladproverska blir inte mitt kommande yrke. helt klart nej. tyvärr stannade jag bara under själva provningen. egentligen hade jag velat försöka mig på att sticka en halsduk i något av de goa garnerna som såldes. men jag mådde riktigt dåligt, sådär febrigt igen. så jag var tvungen att få frisk luft, vilket resulterade i en promenad hem ihop med lillan där jag fick ventilera av mig om min jobbiga dag istället för att sticka någon halsduk. "ett barn var inge snällt idag" "fast ett annat barn var jättemysigt" "vi ritade riktigt fina tomtar" och så vidare löd diskussionen på hemvägen. tack till lillan. det behövde jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback