dagens todo

då dagen visade sig bli helt ledig ifrån jobb och allt vad det heter har jag skapat en todolist som är ganska lagom för en halvregnig, ruggig novemberdag. saker som jag inte måste göra, men som jag vill, såna som är goa att pyssla med, och som är lätta att stryka på listan. såna listor gillar jag allra bäst. so here it is
- blogga (im doin it, så check på den redan, wei!)
- ev. ändra design på bloggen
- beställa diverse julklappar
- promenera
- cykla några kilometer på motionscykeln
- dagens situps (hälften done, hälften kvar)
- gå till papi och hämta mina nya snygga inslagningspapper
- slå in paket
- om fotona hinner landa i brevlådan, fixa med dom
- läsa i min nya goa bok (ja, under en filt, ihop med en kopp te)
- laga god mat till mig själv
- skriva och posta brev till Hanna
- (om jag får, för truppen härhemma, bryta inte-köpa-något-innan-jul) beställa kick-assbyxor


min dag, ganska pleasant, isnt it?
ciao darlings
/lalu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback