dear bobby



Bara för att det är lite upp och ner from time to time betyder det inte att jag inte älskar dig. För från djupet av mitt hjärta i do, i really really do. Och när du måste gå upp redan 5 och är trött och inte vill, vaknar jag gladeligen varje gång för att säga hejdå och vi ses snart igen. Du är den största biten i mitt liv. Det där pusslet som hela tiden blir större och helare ju längre jag lever. Det som fylls på för varje erfarenhet, varje händelse och varje minne. Där är den största delen du. Alla mina gamla minnen och allt förflutet tar upp sin stora plats i pusslet, men eftersom det är en stor bit kvar att fylla innan mitt pussel är färdigbyggt hoppas jag att du finns med på så många bitar som möjligt under den tiden, stora som små. En del bitar vill jag inte ha där, och andra skulle jag aldrig klara mig utan. Det är nämligen såhär, älskling, att du är allt jag behöver.

all min kärlek
/lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback