djupt i mitt sinne

jag saknar långt hår idag. efter att ha fixat frillan så den är okej, gått en promenad fram och tillbaka till mamma för att ta in posten (som den plikttrogne dotter jag är) och sen tagit av mössan här inne igen, så ser det bara förjävligt ut. platt och jävligt och inte en gnutta snyggt. jag ångrade inte att jag klippte av allt, för sanningen att säga så var det bara himla slitet, så det var tvunget att åka av. men just nu, när jag sparar ut igen (och ja, jag försöker vara mer rädd om håret denna gång så det inte hinner bli liiika slitet) så är mellanlängden bara skittråkig. går inte att göra något alls med det. för långt för utsläppt, då ser jag ut som ett barn ungefär. för kort för fläta, och jag som älskade att ha en lång lång fläta ner på ena sidan. anyways. jag kämpar vidare och snart kanske det blir rött igen. one down one to go ungefär. tills vidare får jag försöka hitta en tillfällig lösning som kan tänkas fungera. för just nu är det mest bara ett enda virrvarr. och inte kan jag ha lockigt heller, nej, det är för kort än. burr. egentligen är jag inte ute efter att klaga. jag skriver ingen klagoramsa. jag är nog mest bara rastlös och ville blogga ner alla mina underbara tankar och funderingar. och just idag, just nu, är inte tankarna på djupare stadie än så. that must be it. för egentligen har jag nog en massa bra saker att skriva. men faktum är att klockan är 12.08, och just nu vill jag bara njuta av en seg morgon för att sen gå iväg till jobbet en stund och vara plikttrogen även där. för jag gillar ju att jobba. och idag är det jag som stänger. kanske ser vi slutet på dinosaurier som vi började se igår? wei, spännande spännande. det blir jag och dom goa grabbarna i eftermiddag. varje varje stänging med dom betyder se på dinosaurier. tror jag börjar kunna filmen utantill nu. thats foh sho.

later doves!
luv lalu

Kommentarer
Postat av: robi

du kan ju visste ha fläta som du brukade.
den blir inte lika lång givetvis men det är fint.

2007-11-15 @ 15:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback