förbannade o-service

mitt bra ställe att framkalla foton på är härmed bojkottat. efter att ha väntat i nu 13 dagar på att bilderna ska komma är jag less. jag har mailat och klagat. väntat på svar. fått ett svar om att det måste pratas med det tekniska. väntat på svar igen. och nu slutligen fått ännu ett svar där det stod "vi gör om din beställning från början och gör det manuellt, så det kan ta lite längre tid, hoppas du har överseende med det" ... vafan? överseende? jag har väntat i nästan 4 gånger så många dagar som stod på beställningssidan. räcker inte det? det stod UPP TILL 4 DAGAR. vilket betyder ungefär 2-3, 4 i värsta fall.. nu har jag väntat 13 och ska få vänta säkert 5 till. vafan? jag borde få slippa betala. tänk om bilderna var brådis? tänk om det var en present till någon som nu kanske redan fyllt? tänk om det var på liv och död att få dom till den dagen det FAKTISKT var bestämt att få dom? okej, jag är queen av överdrift just nu. men jag blir jäkligt förbannad. så efter denna beställning är i land så avslutar jag mitt konto. bojkott. billigt eller ej, detta är fan förjävligt. jag som finally hade hittat schyssta stället med schyssta priserna. fyfan för dålig service.


over n out

lalu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback