fredag - start

efter en natt där det enda jag kom ihåg var att jag vaknade ofta, men somnade om ganska smärtfritt hela tiden, och efter drömmar om att jag vann en kamera (damn, jag hatar såna drömmar, man blir så dissapointed när man vaknar och inser att det inte är for real) är jag nu fit for fight inför dagen. jag känner mig lite hängig, kanske är det feber trots allt? men har bestämt mig för att försöka jobba så länge det går idag. om det skiter sig, ja, då får jag väl gå hem då.

kvällen är inte planerad än så länge. jag vet bara att jag ska hem efter jobbet. sen är resten upp till mitt humör just då. kanske blir det en hemmakväll med lillan och nicki. eller också åker jag in till bronx och hänger ut med någon av mina precious girls där inne. vi får se. en bussresa blir det nog förmodligen i allafall. jag älskar att åka buss på kvällen. speciellt till örebro. tjock jacka med luva och hörlurar med ruskigt bra musik. thats the golden moments of winter. well anyway, time to work. later on.

bye lovelings
luv lala

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att de inte är bara jag som tycker det :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback