helg, shop och nystart



efter en helg ganska olikt alla andra ligger jag i soffan och gottar mig åt att snart dra till jobbet. robi sover fortfarande men snart alldeles snart ska jag ner och väckas och bjuda på frukost. hur som helst. helgen startade ju senare denna gång. i allafall den gemensamma. fredagkväll, klockan är runt 11 halv 12 och jag blir upphämtad och följer med back to dear old nora. det blev lite varm oboy och sen sova ganska tvärt. lördagen inleddes ganska så sakta. jag vaknade vid tio, åkte och hämtade bobby på jobbet och sen hände inte så mycket på ett par timmar. jag somnade framför tvn och vaknade runt tre. då var det dags för den obligatoriska trippen till ikea. vad vore våra helger utan ikea? denna gång skulle jag inte inhandla något åt mig själv, men var med som sällskap till mamma och pappa taylor. däremot gick jag in till skopunkten som ligger så gott som granne till ikea. där fyndades ett par fina varma vinterskor. äntligen tar jag tag i detta med att ta hand om mina fötter. jojo, men så är det. efter örebrotrippen for vi hem, gjorde en snabb finish touch för att sen åter fara in till bronx. i örebro mötte vi upp med janne och carro för att äta, bowla och svira lite. kvällen blev lång och riktigt trevlig. mer sånt. umgås och göra saker är alltid välkommet. på söndagen mådde vi däremot som vi förtjänade. så hela dagen resulterade i rehab. vi åt bara onyttigt och sov till och från framför animal planet. men slutligen fick vi igång motoriken igen och avslutade kvällen med två filmer. corpse bride och snatch. bra blandning so i say. efter att ha skjutsat hem mig, fått fel på bilen och blivit ganska trött stannade bobby hos mig över natten. och nu, alldeles strax, ska jag gå ner och göra oss lite frukost. sen iväg till jobbet i mina nya  varma vinterskor.

cheers darlings
luv lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback