inspiration



härliga härliga sommar. jag och bobby. många schyssta bilder och minnen there is. sommaren bjuder alltid till att vara utomhus, och för det mesta kommer jag ihåg att ta med kameran. denna bild är från arvikafestivalen. när hösten faller bjuder det oftast till mysiga innekvällar, vilket resulterar i inte lika många bilder. jag blir sådär smyglat och bara går ut när vädret är stunning, för att fånga lite sol och förhoppningsvis en härlig färgbild.

nu behöver jag hjälp, vad är ett bra höstmotiv? jag vill ha inspiration. helst utomhus bilder, och vädret får kvitta. faktiskt. höst är mycket regn, så varför inte en regnbild. hur som helst. finns det något speciellt som är fint att fota på hösten, förrutom alla dessa löv som är söndertjatade allready?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback