min värsta jobbdag på 4 timmar

idag har det varit en riktig skitdag på jobbet. inget har gått rätt. jag har mått dåligt / haft feber / varit låg och allmänt hängig. i kombination med detta har alla barnen varit 10 gånger skrikigare än vanligt. de har dessutom varit rent jävliga. elaka. och mitt humör sjönk mer och mer ju längre jag var där. ändå jobbade jag bara 4 timmar idag. helt otroligt. en sak var bra. en enda som höjde de 4 timmarna jag var där (eller egentligen 3, men 4 betalda wi, för klockan 5 hade alla gått, så jag fick gå hem). den här enda saken var ett ärligt leende och skratt ifrån ett barn jag aldrig tidigare sett skratta mer än när hon är skadeglad. det kändes verkligen så skönt att se att hon mår bättre nu och faktiskt kan unna sig att le på riktigt. det blev jag verkligen glad över, när resten av allt var skit. tack för det uppriktiga leendet. tack.

over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback