pepparkake-outfit

efter jobbet idag gick jag ner en sväng på stan. jag hade några saker jag skulle försöka hitta, och 3 av 4 är inte fy skam. skulle förvisso köpa hårfärg också, men det får bli en annan dag. jag var inte på hårhumör idag, helt enkelt. hur som helst. jag hittade tjocka gräddvita stickade knästrumpor (oj vilken precis beskrivning). i dem satt det gråa sidenband. men eftersom jag ska matcha på jul fick jag bege mig till tygaffären och köpa två tunna bruna sidenband och ett bredare gräddvitt. det vita ska sitta runt midjan på klänningen jag ska ha. klänningen i sin tur är brun. och efter att jag väl provat alltihop tillsammans insåg jag att jag kommer se ut som en pepparkaka på julafton. fast pepparkakor är ju ganska så passande. så jag bjuder på att bli årets to-much. för jag blev i allafall jättenöjd och sockersöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback