bitter

jag säger upp medverkan i allt  som har med fototävlingar att göra. jag försöker och försöker flera gånger om, och det slutar alltid med besvikelse. och alltid, alltid tycker jag att "men åh, min bild var ju i allafall bättre än den här, hur väljer dom egentligen?" så nu har jag kommit fram till att för stunden bojkottar jag allt som har med tävling att göra. metro, bd, tidningarna, ja alla tävlingar som ligger nära till hands att medverka i. jag har alltid otur i spel. och tydligen är jag heller ingen talang whatsoever.. i quit.

ciao

Kommentarer
Postat av: robi

tyvärr så är ju de där fototävlingarna helt åthelvete obviously.
så skit i dom ett tag, men sluta inte fota helt. du är duktig och en tävling på fjortisdagboken ska väl inte sänka dig. cheer up nu. :)
luv you.

2007-10-30 @ 18:54:55
Postat av: Lovisa

jag vet inte hur det är med de andra tävlingarna, men bilddagboken är ju helt och cyklar när de väljer sina bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback