If you weren't real I would make you up

08.03 om bara några få minuter kommer pappa och hämtar upp mig för att så snällt skjutsa mig till jobbet. egentligen var jag ambitiös, igår, och tänkte gå, men vädret ändrade mina planer. allt detta regn och rusk är bättre att vara inomhus för att uppskatta. håret blir så risigt av att promenera i det. anyway. jobba. jobba en lagom lång dag, för att sen bli upphämtad av kajsa och dra direkt till affären för att införskaffa kvällens mat. vi har våra små träffar familjen B och vi, där vi lagar mat, pratar en massa, spelar spel och skrattat mycket. det ska bli riktigt trevligt att använda min tid på det viset idag, och det var längesen. hon åker world wide helatiden så det är inte ofta man hinner få chansen till en kvällsdate. det blir fine.

angående titeln idag handlar det om min speciella person. den person som jag just nu tar mig genom både eld och vatten för. och jag försöker jag gör verkligen det. vi kämpar på, och tillsammans är vi riktigt bra. så alltså, du är en sån person jag ändå skulle hittat på om du nu av en händelse inte skulle finnas påriktigt. tur är väl, att du faktiskt gör. för jag behöver dig, och du behöver mig också. speciellt nu, när det är mycket som skiter sig runt om. men vi ska fixa, det där förbannade som drar ner dig ska bort. det tar vi bort. och jag vill hjälpa. för jag tycker inte om att se dig på detta viset. bitter och låg, du är ju inte sån. vi har burken på hemmaplan, men en större förändring måste ske för att det ska bli bra, hela du ska må bra. inte bara vissa dagar. all my love to you, och jag finns alltid här, jag ställer upp när du vill. glöm inte det love.


ciao doves.

lalu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback