kga by night

  
i fredagskväll/natt var varken jag eller robert direkt trötta, eller, vi ville helt enkelt inte gå och lägga oss. så istället tvingalde jag med honom ut för att skaffa lite bidrag till metros fototävling där temat var "det som sätter färg på din stad". jag hade redan skickat in en bild på den underbara karusellsnurran, men eftersom att man fick chansen med 5 bilder per person tänkte jag att 1 var lite dåligt, så jag ville i allafall ha med någon mer. dessutom ville jag lära mig hur tusan man får till såna där solar jag sett på så många nattbilder - som är så snygga! och efter lite knep och knåp med slutartider och allt vad det heter lyckades jag få in snittsen och bangade iväg en bild på hästrondellen med skön solliknande lyktstolpe i bakgrunden. tacka vet jag stativ. mitt andra bidrag var en bild på nobelherrgården, för den kopplar man ju till staden, dessutom såg den maffig ut när den var upplyst med spots mitt i natten. sista bilden skickade jag inte in som bidrag, men jag gillade den bara ändå, så den fick bli med här. mina damer och herrar - intresset är igång igen. jag har återfått min inspiration och jag älskar hösten och alla dess färger.


over n out darling dears.

/lalu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback