lön, helg, och frost på marken

idag är fredagen med några ändringar. för det första har jag numera en betydligt större summa än 62,45 på mitt konto. känns ganska betryggande. pengar är nog lite trygghet trots allt. så nu ska det strax iväg emot bland annat ullared för julklappsshopping. jag gillar julklappar, och har aldrig varit där, så hoppas innerligt på att förväntningarna levs upp till. helg, jo denna härliga dag är ju starten på helgen. tyvärr, måste jag väl säga, jobbar jag bort större dagen av idag. slutar 18, sen hem och duscha och packa det snabbaste jag kan för att sen ta mig till nora illa kvickt. jag räknar med att vara där runt 20. 20! det är ju bara kvällen kvar. ganska surt, men det finns inget att göra åt, tyvärr. hela helgen ska spenderas där, för vi har kommit fram till att man faktiskt inte behööööver flänga fram och tillbaka varenda helg som vi gjort hittills. man kan vara på ett ställe, ganska gott. så vi kör på det nu, det blir bra. fredag är dessutom den dagen det är tillåtet att äta godis, jojo. jag har ett nytt löfte. fredagar-lördagar. yeey. och resten av löftena går sådär.. men 2 av 4 är ju inte helilla i allafall. ett av helgens göromål får bli att beställa från h&m-katalogen, kommer inte sluta billigt i m afraid. men det märks. kanske också ta en trip in till örebro för att prova ut den perfekta höst/vinterjackan. så ser helgen ut. inga större grejer, mys och njuta av att hösten faktiskt är en fin årstid. frost är det ju tydligen nu, på morgonen, men under dagen räknar jag med strålande solsken och att hösten får visa sitt sanna vackra jag. wei. nu ska jag duscha, äta, fixa. för att sen pallra mig iväg till jobbet på karlskogas finest school.


 ciao lovedones.

/lalu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback