bronx at night

jag vill nog bo där. förr eller senare kommer jag hamna där. det är den staden jag gillar. det är bara så. givetvis har jag ju inte varit på alla ställen i sverige som finns, så det finns säkert andra städer som är lika trevliga. men just örebro ligger nära hjärtat av flera anledningar. och en av dem är att det är tryggt. jag hittar, den är lagom stor, och det är faktiskt inte hundra mil till min hometown om det skulle vara så. hur som helst, nu skulle jag berätta om dagen. dagen som startade okej, och blev bättre för varje stund. höjdpunkten var någongång mitt på dagen. en träff med min bästa vän. vi fikade, gick ett varv på stan och pratade om allt som vi brukar prata om. han är klok han andreas. efter det träffade jag robiluv och det var ruskigt bra. det blev en riktig höjdpunkt även det. sen ut till rinkaby och gratta en febrig kusin på 5årsdagen. sen hem igen. påvägen hem såg vi 3 älgar. jag tog kort på två. fast det blev inte alls så bra. haha. hur som helst. idag har jag fått nytt starkt hopp om att allt blir bra. jag vet det. för som jag sagt tidigare, jag är en damn good fighter, jag envisas, och det gör att jag inte kan förlora. och jag vet att vi klarar detta. så det så. så dagens alla tack är till; vänner jag har nära hjärtat och som alltid vet vad som är rätt att säga och alltid finns och stöttar, familj och släkt som helatiden lyser med sin närvaro (för jag har en förbannat mysig familj och släkt, och det är jag glad för), och slutligen till mitt hjärta, som kämpar med mig 24/7 och som hela tiden är i mina tankar. i luv u.

ciao honeys
lalu


Kommentarer
Postat av: Mathilda

:) :) gött!

2007-09-19 @ 11:11:35
Postat av: Lovisa

<3

Postat av: betty

bronx. örebronx in hart. jag vill också ha lite bronx. så bäst för dig att du dejtar mig 11-16oktober.

2007-09-21 @ 15:17:16
URL: http://imea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback