clothing bla

image161



image162

sådär, nu har jag stillat mitt shoppingbegär för denna gången också. jag gillar speciellt magneten. den är väldigt evelinig, eller visst va? hoppas det hinner komma till helgen bara, så jag får med mig det tillbaka hit. bestället hem till mor alltså, eftersom jag ändå ska dit i helgen, och då slipper jag utlandsfrakten. wei, tänka till, det kan jag också minnsan. nu ska jag snart få lite frukost, för än hade jag visst inte haft orken att göra det. har städat undan och lite så istället. så nu har robert vaknat, så tänket sätta honom i uppgift att göra frukost. än en gång, tänka till det kan jag minnsan.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

ja tänka till det kan du det!
/ Mamma

2008-04-08 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback