friday evening

gårdagskvällen på manpowerfesten var kanon. mat som jag kunde äta utan att förköttas och dessutom trevligt folk. det dog ut lite väl tidigt, men spelar ingen roll egentligen. det var nice, hur som helst. fick se lite sidor hos folk jag inte sett förut och liknande. helt klart en värd kväll. även om trädklättring inte var part of the plan från början fick jag ändå vittna det under kvällens gång. hur som helst, idag blir en lugn dag. vi får se om grillningen blir av ikväll eller ej, men det vore kul. för vädret är inte jättedåligt. men solen strålar inte heller. så mja, vi får se alltså. nu, efter att ha sett en film och två avsnitt oc samt ätit två skålar flingor och en halv burk konserverade champinjoner, ska jag och robert ta en promenad ner till stan. sen affären. sen hem. det ska inhandlas lite gott inför kvällen, så vi bunkrar upp ifall nu vädret inte kommer bli fint. så har vi ändå mat, tänkte vi. lite sånt överlevnadstänk är bra. jojo. inget jobb imorgon heller, som det egentligen var planerat. men det var så lite att göra på jobbet så det blev inget söndagsjobb denna vecka, men förhoppningsvis nästa. ohyes. snart får vi första lönen också förresten. den kommer 9e, och borde bli fet eftersom det blir klumpsumman av allt vi jobbat här so far. jag blir som ett troll igen. haha. underbart!

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

I dag har ert väder kommit hit tror jag. Det regnar inte men "hänger i luften". Erik har varit här och vi har planerat inför Cecilias studentbuffe. Det gick bra.
kärlek till dig
Mamma

2008-04-27 @ 15:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback