monday you could fall apart

första dagen på skiftet och i teamet idag. det gick jättebra faktiskt. härlig liten grupp och jag fick lära mig ännu fler nya saker haha. jag har så fullmatad med ny info nu att jag snart får kortslutning. men det är kul att dom vill lära mig massor, och sen fick jag fina kommentarer idag om att det handlar om att jag lär mig så snabbt. så därför ska jag få läras upp på massor direkt. kändes himla gott att höra. dessutom gillar jag vår teamleader som bara den. skitgullig tjej, så detta kommer nog blir ritkigt riktigt bra.

nu har jag precis duschat och käkat jordgubbar. sitter och kollar på när roberts ska döda en boss, förmodligen den sista, men vi vet inte än. sen ska vi ner och sola en stund. och under tiden jag ligger och pressar hoppas jag att fantasin börjar på att ta sig så jag vet vad jag ska göra för kvällsmat haha. vilka tråkiga inlägg jag skriver. alltid samma. äta jobba sova. och ibland lite dator på kvällen. suck. men jag skyller på att vi inte har folk att umgås med än, det kommer. det kommer. dessutom är det ju ganska dåligt väder så inge kul att vara ute heller. men när våren kommer ska jag beställa en fin bräda för min bradiga lön jag förhoppningsvis får. då ska jag vara ute minnsan. och fina bilder blir det, jag lovar. och nu är det bara ett par dagar kvar tills jag kommer hem och träffar alla jag älskar! riktigt härlig längtan och seframemot-känsla har jag just nu.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Anna

Love to you!!! I sommar får du komma hit o fota vår katt! / Kram familjen Karlsson!

Postat av: Mamma Anna

och jag längtar massor till att det ska bli fredag och jag får ge dig en stor "välkommen hem över helgen kram"
/ Mami

2008-04-08 @ 16:18:59
Postat av: emma

tusan chevan, jag har ju missat att du bloggar.. nu har jag massa att läsa ifatt! de ska bli skoj.. hoppas att du har det bra :) kraam

2008-04-08 @ 21:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback