plättkalas

image183

tusen tack farmor. jag älskar plättar. visserligen är det alltid godast att äta där, och inte varma i micron här hemma. men farmorplättar är farmorplättar. så är det ju bara. så detta njöt vi av i tisdagskväll alltså. idag ska jag äta något så oinspirerande som nudlar. suck. men det går ner. något måste jag ju käka ikväll, det är en sak som är säker. förresten, jag har skapat en ny mapp bland mina bilder. den heter mat och dryck. har kommit fram till att jag tar så mycket bilder på allt jag äter/ska äta/ vill äta, så att en egen mapp var nödvändig. jag tycker att det är kul. det ser alltid så gott ut, så jag vill dela med mig av det till alla. därav alla dessa matbilder jag tar. sen nu när jag tänker efter kanske jag inte lagt upp så mycket matbilder just på bloggen. kanske mer är på bdb eller liknande. men hur som helst är det ett faktum att jag ofta tar matbilder och just därför skapat denna mapp nu. förr eller senare dyker det upp matbilder från igårkväll, när vi körde dippa nyttigt-tema.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback