powerpass

idag har vi verkligen presterat över vår egna förmåga. alla fick agera bättre än de egentligen var. eller nej, uppenbarligen var alla så bra. men det går inte i längden. tur att det bara var idag. vi var ungefär 3-4 man kort sista 4 timmarna. det var skönt att ta en paus där mitt i. efter klockan 18.15 då sista postbilen gick. en välförtjänt tiominuterspaus ute i solen ihop med hela gänget. eller den lilla skaran kanske jag ska säga. för idag var vi en skara som sagt. en liten men brave. ungefär. sen sista två timmarna packade vi en massa stora grejer. stressen och pressen låg på endel, men det gick också väl. även om vi stannade kvar kanske 20 min extra för att få klart allt samt städa undan och stänga igen. men det kändes bra. vi var utan vår teamleader och klarade oss ändå skapligt bra. gbgkvinnan skötte sig suveränt som tillfällig ansvarig. och vi två gjorde nog bra ifrån oss, får jag hoppas. och imorgon är sista dagen. då ska vi jobba 4 timmar bara förmodligen, då det inte var så mycket jobb. ganska passande för oss om fallet är så. då hinner vi hem och fixa innan manpowerfesten på kvällen sen. perfekt! och jag bara längtar efter helg. inte för att jag får vara ledig, utan mest för att det är massa kul som väntar. festen, grill på lördag (håll tummarna nu, allihopa!) om vädret är fint som sagt. perfekt helg. sen jobb på söndag förhoppningsvis. så blir det lite extra stålar. så behöver jag inte känna mig dålig för att jag jobbat 4 timmar mindre imorgon om det nu blir så. nu ska vi se oc en stund. sen ska jag nog sova. jag är helt utmattad idag. förresten, jag är skypesugen. så den som känner sig manad får hemskt gärna ringa.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback