sunday

hah, vi somnade på överkastet med varsin filt fullt påklädda. jag vaknade runt sju av att det var sjukt varmt. så jag slängde av mig mina stickade sockor (ja, vi hade ju hemmakväll igår, vilket inkluderar full utstyrsel) och somnade om. vaknade nu ungefär och vet inte riktigt vad jag ska göra av dagen. vädret är sådär så kanske inte vara ute jättemycket. men en promenad blir det nog. kasnke ner till byn. och jag är så glad att vi inet gick ut något i helgen. det var skönt att få ladda om batterierna och sådär innan måndagens jobb startar. hur som helst så har jag ju lovat bort mig när jag kommer hem. så jennifer och jag ska hit the dancefloors i kära karlskoga. hah. never done before ungefär, så det kan ju bli intressant, vi får se.

jag vet att jag varit jättekass på att lägga upp några bilder alls nu och sådär, jag det har helt enkelt inte funnits tid till det. jag har jobbat massor och inte sett dagsljuset alls ungefär hha. men jag lovar att försöka uppdatera lite oftare i allafall. men mja, vi ser ut som vi brukar och sådär i allafall.

dagens todo blir nog i allafall en promenad som sagt, sen tänker jag göra såna grejer som helt klart ger mig lite vuxenpoäng. tvätta och diska. det sistnämde som jag faktiskt inte hatar längre. det är okej. även fast det är så långt ifrån roligt det kan bli. men jag gör det för teamet kan vi väl säga. mja.

ahha usch vilket morgonbabbel detta blev. nu ska jag läsa lite bloggar, har endel catch up todo då jag inte läst några alls på jättelänge. sen ska jag nog beställa lite kläder. kan vara kul. och till sist har jag lite brev att skriva. nu fick jag percis ett igår också. så nu har jag fyra istället för tre. det börjar dra ihop sig och jag vill skriva brev. för detär kul. men först, dags att äta frukost.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback