turistbilder

    
    
  


image169

här kommer alla bilder som vi tog när vi var där vid de tyska bunkrarna i lördags. och eftersom jag gillar att skriva och vill förklara vad allt är gör jag en lista till bilderna.

1. en stentrappa jag tyckte var snygg och som jag dedikerar (stavning?) till mamma då jag visste att hon skulle gilla den.

2. kvistar, spännande. haha. jag gillar kvistar och träd och grenar och knoppar. bara längtar tills spökträden kommer tillbaka till kga så jag får möjligheten att gå dit igen. huah!

3. gången ut till bunkrarna. den känns lite sagan om ringen kontra astrid lindgren någonting. förresten hade hela udden den känslan. jag gick och kollade efter både tjorven och orcher.
4. samma bild som innan men i svartvitt fick den en pans labyrinthkänsla istället. najjan.
5. robi i gången. damn, den kommer vara härlig i sommar när den är full med blad och sånt. riktigt tät säkert.
6. bunkrar.
7. lålah som solar. jag satt hur gott som helst därnere. inga vindar och skönt ryggstöd!
8. förflyttade mig men fortsatte sola.
9. fler träd. kan inte hjälpa det.
10. välkommen till koster! (vi har koster bakom hörnet, det har inte niii)
11. träd? knopp i allafall.
12. robi och sommar och liknande.
13. robi och sommar och liknande i sv.
14. T J Ä R L E K S B I L D.

sådär ja, det var det. nu kanske min bildtorka släpper finally. om vädret håller sig ska jag ta med kameran på grillkvällen. kan bli festligt.

kärlek,
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback