update, jag vet, jag är dålig på det

en snabbuppdatering igen. denna veckan jobbar jag eftermiddag. eller ja, 12-20. så ni som vill nå mig för försöka innan eller efter det. tror inte jag kommer sova så länge om dagarna, så innan kan ju vara trevligt. idag vaknade jag klockan 6 och var pigg.. klockan 6?! fast somnade sedan om och gick upp vid den lite mer acceptabla tiden 8.00. det kändes bra. nu har jag tvättat och gjort andra vuxensaker. som ätit frukost i soffan och sett på OC. till exempel bara.

igår var det en massa jobb igen. det var skönt. dessutom en extra push att jobba en söndag, då är cashen bättre. wei. och mer då? hum. jo, de där bilderna jag lovade. de kommer. dessutom lite fler, sommarbilder, som togs i lördags på vår lilla turistutflykt! nu ska jag ta in tvätten och sen åka till jobbet!

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback