evenings





vi hade lite olika för oss under kvällstid. endel dagar var vi ute och käkade, som på övre bilden. andra dagar satt vi hemma och åt där, och sen såg film eller spelade lite yatzy. äkta svenssonspelet kan tyckas, men jag hade helt klart mysiga stunder. på övre bilder är vi och äter på en restaurang precis vid havet och strandpromenaden. den heter scallops och var tydligen driven av engelskmän och de flesta som arbetade där var det också. vi käkade traditionell fish and chips och blev mättare än mättast. dessutom förrätt och efterrätt på det. för att inte glömma att frukost ingick nästkommande dag + en vinflaska var to go. helt klart mysigt ställe, även om man nog inte äter annat än just f&c där.

på undre bilden har robert och tommie köpt cigarrer och kör fidel hela kvällen lång medan vi spelade några rundor. jag vann helatiden (okej, det gjorde jag inte, men hade det inte varit jättefestligt om jag gjorde?)

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback